Per què REPORTA DOFÍ? Perquè, en aquest cas, el nostre grup vol mostrar com n'es, de perspicaç. Com que els dofins són els més intel·ligents del mar i els més semblants als humans, per això hem decidit que aquest nom ens representi com a grup i com a equip blogger.

lunes, 27 de noviembre de 2017

Entrevista Anel Salvador

L’Anel Salvadó és de la Colla de Diables d’Alforja. És simpàtic i bona persona. I no li agrada que el confonguis amb el seu germà bessó.


“Els punts forts d’un professor o professora  han de ser la paciència i l’empatia.”


Com et sents a l’Institut Martí l’Humà ? Què en penses dels teus companys?
Bé, estic bé. Els companys i companyes t’ajuden amb el que poden.
Quin ha de ser el punt fort d’un professor o professora ?
La paciència i l’empatia
D’on ets?
D’Alforja 
Eres dels liantes de la classe?
No em portava gaire bé; feia algunes brometes.
Tant com per arribar-te a expulsar?
No, mai m’han expulsat
Has repetit curs algun cop?
Segon de BUP.
Consideres que has sigut sempre bon estudiant?
No, jo no em considero bon estudiant.
I, com a professor, algun alumne t’ha amenaçat alguna vegada?
Sí, algun alumne m’ha amenaçat i assetjat.
Ets sents malament si els alumnes no et fan cas ?
És clar; normalment és així, quan pots fer classe bé ets sents millor.
T’has trobat amb algun cas de bullying en la teva carrera de professor?
Què passa quan et toca anar a un institut lluny de casa?
Sempre hi he anat.
Passem al terreny més personal. Tens mascotes?
No
Tu formes part d’una colla de diables. Què és el que t’agrada més d’aquesta colla?
La colla en sí; l’ambient.
I toques el tambor.
Què fas en el teu temps lliure?
Normalment, llegir o dibuixar.
by Joels

No hay comentarios:

Publicar un comentario