Per què REPORTA DOFÍ? Perquè, en aquest cas, el nostre grup vol mostrar com n'es, de perspicaç. Com que els dofins són els més intel·ligents del mar i els més semblants als humans, per això hem decidit que aquest nom ens representi com a grup i com a equip blogger.

lunes, 2 de abril de 2018

Entrevista Víctor Carrera


El Víctor és el nou profe de Filosofia de l’Institut Martí l’Humà. Té una mirada penetrant que parla tant com les seves paraules.

Jo volia fer alguna cosa  relacionada amb l’ésser humà.”

D’on ets?
Soc de Barcelona, però des dels últims quatre o cinc anys visc a Torredembarra.
Quanta estona hi ha d’aquí a Torredembarra? 
Trigo uns 45 minuts
A quina hora t’aixeques?
A les 6:30
Parlem de la teva època d’estudiant. A la classe eres dels liantes ?
Era una mica despistadillo, però liant liant no.
Alguna vegada has contestat malament a algun professor?
No
T’han expulsat mai de l’insti o de la classe?
Una professora d’anglès ens va expulsar a tota una filera.
Vas repetir algun cop?
Sí,  a segon de BUP.

Ara ets professor de…
De Filosofia, i  també de Cultura Clàssica i de Psicologia.
Com acceptes les crítiques en el terreny professional?
Bé... si considero que tenen raó i són positives, t’ajuden a millorar.
Què en penses dels teus companys i com et relaciones amb ells?
Acabo de començar fa dos mesos i tot ha sigut ajudar-me perquè, sempre, quan entres en un centre nou tot varia bastant.
Què et va inspirar a ser professor d’aquesta assignatura?  
Jo volia fer alguna cosa  relacionada amb l’ésser humà: història de l’art, psicologia… i, al final, em vaig decantar per la filo. I el tema de professor no és vocació de petit petit  sinó que, quan estava estudiant, em van posar de formador d’ empresa en una tenda d’esports. I, com que vaig veure que em va agradar, em vaig decantar per fer el màster de professorat i ser profe de filo.
Vas estudiar en una universitat?
Sí,  però, ja et dic,  sense l’objectiu de ser profe de filo
Sempre hi ha algun alumne  que no et vol o no t’accepta a classe…
Sí, igual que tots, no són ets teus amics i tenim filies ni fòbies
Com creus que has de portar la classe perquè tots els alumnes et facin cas?
Intentar-la fer... una miqueta amena. No tota l’estona, però en algun moment, quan veus que perds la gent,  fer una petita brometa… i  sempre buscar el millor per als alumnes, tot i que vosaltres penseu que no és així…
Alguna vegada, sent professor, algun alumne teu ha patit bulliyng?
Per sort, no.
I tu nas patit alguna vegada o algun company teu?
Jo no, però algun amic meu, sí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario