Per què REPORTA DOFÍ? Perquè, en aquest cas, el nostre grup vol mostrar com n'es, de perspicaç. Com que els dofins són els més intel·ligents del mar i els més semblants als humans, per això hem decidit que aquest nom ens representi com a grup i com a equip blogger.

lunes, 2 de abril de 2018

Entrevista Manuel Vela


El Manuel Vela és del Departament de Ciències Naturals. Transmet calma, amabilitat, serenor...
En aquest institut trobo que hi ha bon ambient i tinc bona relació amb els companys.”
D’on ets ?
De Tarragona ciutat
Quants anys fa que et dediques a ser professor?
Dos anys
En quants instituts has estat durant aquests dos anys?
Aquest és el sisè.
T’estàs adaptant bé a l’Institut Martí l’Humà?
Sí, la veritat és que sí, des del primer dia he estat molt bé aquí.
En aquest institut, hi seràs tot l’any ?
T’agraden les instal·lacions d’aquest institut ?
I, amb els companys, com hi estàs?
Bé, en aquest institut trobo que hi ha bon ambient i tinc bona relació amb els companys.
Quins estudis vas fer?
Vaig acabar l’ESO i després vaig fer el batxillerat científic.
Que és el que et va inspirar a estudiar Ciències Naturals?
Perquè era una carrera que m’agradava i, com que tampoc volia marxar de Tarragona, vaig decidir-ho així.
Quin ha de ser el punt fort d’un professor?
Crec qui n’ hi ha més d’un… potser saber explicar bé la matèria i que els alumnes la puguin entendre.
Com acceptes les crítiques en el  terreny professional?
Depèn del tipus de crítica; és evident que no puc agradar a tothom.
Has tingut algun cas de bulliyng a classe?
Sí,  ara, en aquest institut sembla que hi ha un cas.
Alguna vegada as rebut algun tipus de amenaça d’algun alumne?
En el primer institut que vaig ser, que era més difícil,  entre broma i amenaça… però, no.
Quan eres alumne, eres dels liantes de la classe ?
 No, però sí que xerrava ;  lo típic, de tant en tant.
Has necessitat repetir curs algun cop?
No
Alguna vegada et va expulsar d’una classe o del centre quan eres alumne?
Sí que em van fer algun cop fora de classe; però fora del centre, no.
Quina ha estat la teva pitjor contestació a un professor?
Contestació mai, però em va pillar un professor imitant-lo.
Per a tu, què és la família?
Potser és el més important que tenim, són les persones que has de cuidar i, en cas de necessitat, sempre seran allí.
Tens germans ?
Sí, en tinc un que és més petit, té 25 anys.
Quan tens temps lliure, què fas?
Intento fer una mica d’esport,  anar  a córrer o al gimnàs. M’agrada  veure pel·lícules i sèries, sortir amb els amics, veure futbol i, si tinc més dies i diners, m’agrada viatjar
Moto o cotxe?
Cotxe
Futbol o moto GP?
Futbol
Surts de festa amb els teus amics?
De tant en tant
Quina edat tens?
33 anys
by Elena Guerrero

No hay comentarios:

Publicar un comentario